Viharsarki csoda

2015.05.14 19:43

Végre tényleg lendületbe került az ország és nagyon jól teljesít! :(
A bankok még pofátlanabbul nyúlják le az embereket és a kormány szerint nincs is kivándorlás, se gyermekéhezés! :( Ez biztosan a sok stadion miatt van így???
De nézzük csak meg Békés megyét, ami elképesztő mértékben fejlődik, főleg a rezsicsökkentés hatására! :(
A polgármesterek villognak, mint láthatósági mellény a sötétben és épülnek a szép új főterek, de végre lesz annyi kerékpárút a megyében, hogy ebben majd tényleg világelsők lehetünk! Nos de ki is az elnöke a kerékpárosbarát települések szövetségének? Ja persze, Babák Mihály, aki épp most törte össze a fullextrás Octáviát, de gondolom ezek után sem bicóval fog járni, mint Izsó Gábor sem, Békés főembere. Békés meg talán jobban áll, mint a megyei, sőt országos átlag!!! Eltűnt a roma kisebbség és a 2012-es népszavazáson 91,4% vallotta magát magyarnak, 3% lengyelnek, 2% hollandnak, 2% angolnak, 1% németnek, 0,6% orosznak! :) ...legalább is a wikipédia szerint. Ez azért nem semmi! :) Nem tudja valaki ennek a csodának a receptjét???

Tehát kell is az a sok kerékpárút a viharsarokba, mert így a Szarvasi csoda-csobogók után, direkt 50km-t tekerve a Békéscsabai túrisztikai pályaudvarra érkezhet majd az a rengeteg túrista, aki idén is csak a kerékpározás miatt felkeresi a régiót. Mert hát Békés megyében nem megélhetési kerékpárosokból van sok, hanem kerékpáros túrístából, ha nem tudná ezt még valaki!!!
Nos itt az éppen épülő 47-es főutat fotóztam le és leírnám, hogyan is kell úniós pénzből csodasztrádát készíteni!!! :D
Hál istennek, vagy az útfenntartóknak köszönhetően, az összes fa ki lett vágva mind a 2 oldalt, így kánikulában biztos nem fog egy árnyék sem vetődni az arra autózóra! Ez biztos úniós szabvány???
Utána 2 oldalt vagy 3-5, 4 méter szélességben lett minden kitakarítva, az oldtimer Tátrák, meg Kamazok alig győzték elhordani a földet és szerencsére úgy füstöltek, hogy rovarírtásra sem kell az idén gondolni a 47-es út 2-300 méteres szélességében! Rendőrök sem arrafelé mérnek szerencsére, pedig 40-es tábla van mindenütt, de hát ki lett adva nekik gondolom parancsba, hogy maximum átutazhatnak ott, de meg nem állhatnak és ha látnak egy oldtimer füstöt okádó gépcsodát, akkor fordítsák majd el a fejüket, főleg ha pl. nincs rajta rendszám, vagy nem jó a világítás, vagy hiányzik 1-2 alapvető dolog az a teherautókról, amiért a jó magyar adófizetőket súlyos tízezrekre büntetnének alapból!
Tehát a geotextil, vagy valami szövet után sódernek mondott dolog került oda, bár szerintem agyag több volt benne, mint kavicska (3-4cm a legnagyobb).  Utána jött valószínűleg a Duna Aszfalt ( Simicska, a Közgép után most ők a kedvencek) szabadalommal védett csodaútépítésitechnikaiszabadalma, mert arra a sódernek látszó dologra ráhordták az a jó magyar földet, amit előtte kikapargáltak!
Erre kerül utána vagy 10-15cm vastagságban az a lemart aszfalt és tömörítik, hogy biztosan egy 40 tonnás, 100-al száguldó Román vagy Török kamion alatt se töredezzen szét! :)

Nos így ha már sok-sok milliárd el lett költve, sikerült 70cm-el szélesíteni a 47-es, most már joggal nevezhetjük így: CSODASZTRÁDA

Esetleg valaki nem tudja meddig tart, meddig lesz jó ez a csoda???

Ha valaki kíváncsi a NAGY magyar csodára, még ajánljuk figyelmébe a Jaminai csodahidat Békéscsabán, amiért még sok nyugati nagyváros is irigykedne.
De hát ad az únió pénzt, hát miért ne???

Remélem egyszer eljön majd a jobban teljesítő magyarország kora: Fadgyas Péter

Elérhetőség

Péter útitárs peter.utitars@utitars2010.hu